Кругозір (krugozir) wrote,
Кругозір
krugozir

18.03.13 Конкурентна розвідка у бізнесі: де отримати інформацію та як її використати

У наш час той, хто володіє інформацією - володіє світом!
Конкурентна розвідка у бізнесі - це те, про що ми сьогодні будемо говорити.

Конкурентна розвідка (competitive intelligence), як галузь практичних знань і один з напрямків корпоративної сфери, веде своє існування з початку 80-х років минулого сторіччя, коли конкуренція між світовими компаніями загострилась настільки, що почала вимагати нових стратегічних підходів до завоювання ринку.

Народилась конкурентна розвідка завдяки тому, що застосування методик, які до того використовувались виключно у царині розвідувальної спільноти США, почали давати дуже високі результати у бізнесі. В першу чергу ці результати стосувались розширення стратегічних можливостей підприємців та топ-менеджерів за рахунок більш глибокої та повної обізнаності про конкурентне середовище. Це відчули на собі Xerox, Motorola, Procter & Gamble, Intel та Microsoft.

Існують в корпоративній історії і негативні приклади, коли керівництво компанії знехтувало інформаційною роботою своїх підлеглих. Так компанія Polaroid, попри всю свою міць та десятиріччя успішної роботи на ринку фототоварів, виявилась не готовою до настання цифрової ери. Через прорахунки у стратегічному управління, основою яких став брак інформації, в 2001 році компанія вперше оголосила про своє банкрутство.

Навички пошуку інформації, яка згодом стане основою вашого лідерства на ринку, не вимагають вмінь зваблення секретарок, зламування сейфів чи стрибків з парашутом. А також нічого з того, що люди зазвичай уявляють, коли чують про конкурентну розвідку.

Прості і, водночас, ефективні прийоми отримання інформації та правильна роботи з нею допоможуть визначити та запобігти загрозам для вашого бізнесу, дізнатись про потенційних клієнтів, вивчити можливості та плани конкурентів, адекватно відповідати на спроби негативно вплинути на вашу репутацію в мережі.

Таким чином, на курсі Ви:

  • Зрозумієте як можна зекономити на маркетингових дослідженнях;

  • Дізнаєтесь про те, яку інформацію можна отримувати про фізичних та юридичних осіб в інтернеті;

  • Навчитесь здійснювати первинну перевірку осіб, яких ви хочете прийняти на роботу;

  • Дізнаєтесь як системно використовувати методики конкурентної розвідки для протидії ризикам та пошуку нових можливостей для вашого бізнеса;

  • Зрозумієте, яким чином компанії можуть використовувати моніторинг інтернет-джерел, та які вигоди це дасть бізнесу.


Тривалість: 2.5 години

Купити квиток

no bond
Subscribe

  • Початок нового сезону

    Друзі, ми раді вам повідомити, що відкриваємо новий сезон супермаркету знань! Сповнені сил і натхнення, ми зустрінемо вас за новою адресою – вул.…

  • Ми повертаємось

    Вітання, друзі! Ми повернулися з літньої відпустки і вже зовсім скоро початок нового сезону! Приблизно с 10-15 вересня буде анонсовано розклад. А…

  • Літні канікули!

    Друзі! Кругозір вийшов на літні канікули. Ми повернемось на початку вересня. На вас чекають багато нових курсів, нові формати заходів та цілковите…

  • Post a new comment

    Error

    default userpic

    Your reply will be screened

    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 0 comments